środa, 14 listopada 2012

Ufo

Czy Ufo istnieje? Jak myślicie? Ja nie za bardzo wierzę w małe zielone ludziki z czułkami, chociaż w sumie to nie wiadomo co jest poza Układem Słonecznym. Wielu ludzi uważa nawet, że widzieli Ufo. Ja tam raczej nie mam doświadczeń z niezidentyfikowanymi obiektami latającymi, nie licząc momentu kiedy zobaczyłam kolorowe, latające lampiony mając pięć lat i byłam pewna , że to inwazja, ale niektórzy uważają, że to "coś" naprawdę istnieje. W końcu komu, by się chciało robić coś takiego:
"W Niemczech, 2 Sierpnia 2011 na polu w pobliżu Gilching został odkryty krąg zbożowy. Znajduje się bardzo blisko lotniska w Oberpfaffenhofen w Bawarii."

Albo coś takiego:


"W połowie sierpnia udokumentowano powstanie bardzo ciekawych formacji na pograniczu Tybetu i Chin. Pisze się o nich "kręgi zbożowe", ale nie mają one nic wspólnego ze zbożem - powstały na obszarze posolankowym - być morze dawnego jeziora."


Ja nie mam zielonego pojęcia.
Beatorice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz