środa, 13 lutego 2013

Muzea

Na świecie jest ich niezliczona ilość. Każdy jest wyjątkowy...
 Muzea architektury 

Muzea figur woskowych

Muzea farmacji

Muzea literatury

Muzea poczty i telekomunikacji 



Muzea teatralne

Muzea zabawek

Muzea miniatur 


Muzea 3D


Muzea czekolady 


Międzynarodowy Dzień Muzeów – coroczne święto obchodzone 18 maja, ustanowione w Moskwie 28 maja 1977 roku, przez Międzynarodową Radę muzeów.


Ps: Przez cały dzień główkowałam o czym napisać, a jedyne co mi wpadło do głowy to muzea...Chce was uprzedzić, że z mojej strony notki najczęściej będą o sztuce, Azji i o tym na co aktualnie mam fazę... Może was to nudzić, ale już taka jestem i to mnie interesuje...

JuJu





1 komentarz:

  1. Skoro jest 12 lutego to nie wiem czemu piszesz o święcie, które jest obchodzona 18 maja! O_o
    Beatorice

    OdpowiedzUsuń