piątek, 22 lutego 2013

Zdjęcia z mang i anime

Najpierw chciałabym przeprosić za to, że nie napisałam notki w środę i że, tak długo musieliście czekać na notkę... Naprawiło się!!!

 ATAK!!!
 Oglądajcie od prawej...



 Co mówiłeś/aś?
 JUPI!...... DUP...


 D: Tatusiu? Co robisz?
T: Ja je tylko kosztuję...


 POCKY!!!
 Okej... Tego nie skomentuje...
Czacha!!!

 Też tak zawsze robię gdy słucham rocka lub metalu...

W tym zdjęciu oto chodzi, że ten blondyn daje temu chłopczykowi BOMBĘ!!! KABUM!!!

 Wszedłem do domu spod łóżka, wyszedłem szafką...





Pikachu...
 Chce taki!!! Ale telefon mi na to nie pozwała
 Tia... Bardzo ciekawe
Tanu, tanu. Kic, kic...
Ten wzrok
 Miał ^-^
 Nieee
 Co ja pacze?
To grabarz... Niedawno słuchaliście jego piosenki...

 O.O



Ps: Przepraszam, że musieliście czekać aż godzinę. Mam nadzieję, że mi wybaczycie i na więcej razy nie będę miała takich kłopotów...


JuJu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz