wtorek, 1 stycznia 2013

King of Thorn

Ja jeszcze nie życzeń nie składałam, więc szczęśliwego, nowego roku 2013.

Jejciu nie chce mi się pisać, ale JuJu mnie zmusza. To nie sprawiedliwe! Dobra, dzisiaj będzie o, według mnie ciekawym, japońskim filmie.

"Śmiercionośny wirus Meduza wywołuje ogólnoświatową epidemię. Brak lekarstw powoduje wybranie 160 osób i poddanie ich hibernacji, w nadziei, że kiedy się obudzą można będzie ich wyleczyć. Wśród wybrańców znajduje się młoda dziewczyna Kasumi, która jednak nie może w pełni cieszyć się tą nominacją, ponieważ jej siostra, Shizuku, która również jest zainfekowana nie została wybrana. Szczęśliwych wybrańców przetransportowano do Cold Sleep Capsule Center znajdującego się w starym zamku, gdzie Kasumi zasypia z nadzieją, że dane jej będzie jeszcze raz zobaczyć się z Shizuku.
Przebudzenie nie jest jednak, takie jakiego się spodziewano. Cały zamek pokryty jest cierniami, a ponadto zamieszkują go nieznane stworzenia i potwory. Jak długo spali? Skąd pochodzą te stworzenia i ciernie? Co stało się ze światem? Kasumi wraz z innymi osobami, które przeżyły przebudzenie będzie starać się poznać odpowiedzi na te pytania, walcząc jednocześnie o przetrwanie."


Jak by ktoś chciał to jest też manga. Strona, na której można go obejrzeć:

Beatorice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz