sobota, 12 stycznia 2013

Sen

Chciałam przeprosić za to, że w piątek nie napisałam notki. Miałam problemy z siostrą. Coś z serii "Oddawaj laptopa!" Dostałam go dopiero o 20:18 i uznałam, że nie opłaca już pisać. Jaszcze raz przepraszam! Zauważyłam też, że coraz mniej osób wchodzi na bloga. Nikt mnie nie lubi -_-

Nie zastanawiało was czasem co się dzieje, gdy śpicie? Dzisiaj chciałam o tym troszkę napisać.
 Czy wiedziałeś, że:
-  Podczas snu, rocznie, zjadamy średnio 6 owadów? Fuj!
- Niektóre osoby śnią tylko w odcieniach szarości. (Kiedy wprowadzono kolorową telewizję liczba ich się zmniejszyła.) 
Podczas spania maksymalnie możemy mieć 9 snów, zapamiętać możemy tylko 3 z nich. Po pewnym czasie zapominamy o nich na zawsze, rzadko kiedy się zdarza, że je zapamiętujemy.
Podczas snu jesteśmy sparaliżowani, dlatego gdy śnimy np. że spadamy w przepaść , od razu się wybudzamy i odczuwamy przerażenie, jakbyśmy mięli zaraz zginąć.
- Zależnie od wieku potrzebujesz różnej ilości snu:
  1-2    16 godz
  3-19  20 godz 
 20-55   8 godz
ponad 55 6godz
- mężczyźni śnią o innych mężczyznach przez 70% swojego snu. Kobiety śnią o mężczyznach i kobietach mniej więcej po równo.
- Śnimy tylko o tych twarzach, które wcześniej widzieliśmy, niezależnie od tego czy je pamiętamy czy nie.
- Sen jest rzeczą naturalną. Osoby, które nie mają snów najczęściej mają zaburzenia osobowości.
- Jedno na cztery małżeństwa śpi w oddzielnych łóżkach
- Szybciej umrzesz z braku snu, niż z braku jedzenia. Potrzeba 2 tygodni, aby umrzeć z braku jedzenia, a bez snu nie wytrzymasz dłużej niż 10 dni.
- W ciągu 5 minut po przebudzeniu nie pamiętasz 50% swojego snu, po 10 minutach przepada już 90%

Beatorice
PS: Mam nadzieję, że ciekawe i, że ktoś to przeczyta.

1 komentarz: