wtorek, 25 grudnia 2012

Anime

Sorry za spóźnienie, ale wiecie - święta. Niedawno do domu wróciłam.
Przechodząc do tematu. Tak sobie ostatnio myślałam, wielu ludzi nie przepada za anime, mangą, Japonią i osobami, które je lubią. Dlaczego? Diabli wiedzą! Ostatnio zapytałam o to pewną osobę. Nie napiszę tego co mi powiedziała, bo: szkoda ręki na pisanie czegoś takiego, a przy okazji nie za dobrze pamiętam jak to było i nie będę improwizować, ale nie było to coś miłego. Spytałam się również czy kiedykolwiek oglądała jakieś anime. "Nie, ale wiem." Skąd? No, ja nie mam pojęcia. Ja myślę, że to naprawdę nie jest takie złe, a tak w ogóle to "Jeśli nie wiesz o co chodzi, to się nie odzywaj" ;)

Beatorice

1 komentarz:

  1. Ja kiedyś byłam wrogiem tego, dopóki sama nie zajrzałam ♥ Teraz to kocham!

    OdpowiedzUsuń