sobota, 22 grudnia 2012

Siostry

Po pierwsze : Przeżyłam koniec świata!!
Po drugie: Sorry, że mnie nie było.
Po trzecie: Przechodzimy do tematu.

Młodsze siostry. Niby takie to słodkie, ale tylko z zewnątrz. Z tego co ja wiem kochane siostrzyczki istnieją tylko w bajkach, a szczególnie te młodsze. Mam siostrę i 7 lat doświadczenia z nią. Najpierw było okey. Praktycznie nic nie robiła tylko się darła. Potem wprowadziła się do mojego pokoju! Potem nauczyła się chodzić i mówić. To było straszne! Następnie była naklejkowa faza. Wszędzie naklejki! Do tej pory mam to przed oczami! Potem było:
"Pościel jej łóżko", "Daj jej pić" , "Zrób jej bułkę z dżemem" ! Ale to jeszcze nic! Dopiero nie dawno przyszło to najgorsze. "Pobaw się ze mną!!!!"; "Zagraj ze mną!!!!" ; " Nudzi mi się". Pomocy!!! JuJu to się ma dobrze! Ona jest jedynaczką!
Beatorice

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz