środa, 26 grudnia 2012

Nie wiem jak nazwać :P

Sorry, sorry, sorry za spóźnienie! Zapomniałam się troszkę!

Dobra, jak anime to anime! Ja się wezmę za horrory. Jestem mistrzem w tej dziedzinie. Podam tylko te najlepsze ;)

Shiki
Wiem, że nazwa może się kojarzyć, ale naprawdę to jest świetne! Opowiada o wiosce do której wprowadziła się pewna rodzina. Po tym incydencie zaczęli umierać ludzie. Każdy miał dziwne rany po ugryzieniach jakichś owadów na szyi.

I tak nikt nic nie zrozumie, ale sam klimat daje do rozumu.

 Higurashi no Naku Koro ni

Też bardzo mi się podobało. W pewnej małej wiosce dzieją się dziwne  rzeczy. Proszę się nie zrażać tym, że nie wiesz o co chodzi. Po tym tylko drugi sezon "Higurashi no Naku Koro ni Kai" i wszystko staje się jasne.


Tylko dla osób o mocnych nerwach.

Umineko no Naku Koro ni

I tu jest najlepsze anime jakie kiedykolwiek widziałam. Po prostu mistrzostwo! Tylko, że jest od 18 lat, ale mniejsza o to. Na pewnej wyspie zjeżdża  się bardzo bogata rodzina. Legenda głosi, że mieszka na tej wyspie złota wiedźma, która pomogła rodzinie zdobyć bogactwa, ale która teraz żąda zapłaty...
Znalazłam fajny trailer, ale nie chce mi się pobrać, więc daję link:  http://www.youtube.com/watch?v=HNsF0RlznpM

UWAGA: Jeśli ktoś chce to obejrzeć, ostrzegam. Wiedźma jest bardzo... kreatywna.
Beatorice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz